Logo ♿ Observatorul Social

Articol de la Federatia pentru Accesibilizarea Romaniei

Erasmus AllIn IO3 READY4Impact - gata de impact

/
Erasmus AllIn IO3  READY4Impact - gata de impact
Afiș articol "Erasmus AllIn IO3 READY4Impact - gata de impact"
Erasmus AllIn IO3 READY4Impact - gata de impact
Publicat:
1.123 vizionări
1
Cod de incorporare:
Previzualizare:
Configurare:

Conținut restrâns
Buton interacțiune
Afișează fundalul
E-mail:
Previzualizare mesaj:
Articole trimis de pe ♿ Observatorul Social: “Erasmus AllIn IO3 READY4Impact - gata de impact” — Erasmus AllIn IO3 READY4Impact - gata de impact

trimite

 

IO3 – “READY4Impact” - gata de impact

Metodologie
Joc online pedagogic inovator
Obiectiv
Învățarea practică a înființării unei întreprinderi sociale
Grup țintă
Educatori și mentori în activitatea lor cu adulți cu dizabilități
Limba
Engleză

REZULTATELE ÎNVĂȚĂRII

  1. Răspândeste importanța de a lucra și de a contribui la comunitate și societate.
  2. Creează conștientizare despre întreprinderile sociale și munca pe care o fac.
  3. Ajuta la înțelegerea a ceea ce face ca întreprinderile sociale să aibă succes sau eșec.
  4. Încurajeaza mai mulți oameni să înceapă sau să fie asociați cu întreprinderi sociale.
  5. Fac elevii / cursanții conștienți social să lucreze pentru comunitate și pentru alte persoane nu atât de privilegiate.

FAZELE / NIVELURLEI JOCULUI


  1. Găsirea și dezvoltarea ideii de afaceri sociale: pentru a înțelege ce este o întreprindere socială.
    2. Realizarea de planuri: să înțelegeți cum să începeți o întreprindere socială - pașii și activitățile principale - și să puteți alege dintre diferite modele de afaceri sociale.
    3. De la plan la test. Riscuri și obstacole.
    4. Privind înainte: să fie conștienți de importanța autosustenabilității unei întreprinderi sociale.

INFORMAȚII DESPRE JOC

- Înainte de a începe: Înregistrați-vă utilizatorul pe boardgame
- Număr de jucători: 1
- categoria Jucători: Supererou (masculin / feminin)      

- Număr de niveluri: 4
- Software: Celebriti (https://www.cerebriti.com) / Classtools (http://www.classtools.net/ ) / Altele.

REGULILE JOCULUI

Jocul „Ready4Impact” constă în invitarea jucătorului să facă un tur prin diferitele faze considerate a fi necesare, din punct de vedere teoretic (învățare) și practic (aplicabilitate), pentru a crea și a începe o întreprindere socială.

În special, jocul constă în parcurgerea a 4 faze / niveluri.

Jocul începe atunci când jucătorul și-a creat utilizatorul în boardgame. De acolo începe nivelul 1 al turului. O scurtă explicație anterioară va contextualiza utilizatorul și îl va îndruma pe parcursul acestei faze.

NIVEL 1: VITAMINE DE ANTRENARE

În acest prim nivel, jucătorul va întâlni diferite pastile care conțin cunoștințe legate de întreprinderea socială. Fiecare pastilă de vitamine cuprinde un concept diferit: ce este o întreprindere socială ?; în ce se deosebesc întreprinderile sociale de afaceri ?; care sunt caracteristicile comune ale unei întreprinderi sociale ?; pregătire; ideaţie; TOCILAR; tipuri; etc. Alături de fiecare concept teoretic, pastilele de antrenament conțin resurse practice (videoclipuri, articole, exemple sau cazuri) care sunt asociate conținutului pentru a-și completa înțelegerea.

Obiectivul acestui nivel este ca jucătorul să reușească să deschidă toate pastilele de antrenament și să citească conținutul încercând să îmbrățișeze informațiile și să le înțeleagă.

Pentru a se asigura că jucătorul a dobândit cu o anumită forță toate conceptele, va trebui să completeze testul pe care îl va găsi în ultima pilulă de antrenament.

Pentru fiecare răspuns corect din test, jucătorul va primi o mulțime de vitamine care vor fi necesare pentru a ajunge la al doilea nivel al jocului.

Dacă la terminarea testului, jucătorul nu a obținut cantitatea minimă de vitamine pentru a ajunge la nivelul următor, va trebui să reească runda parcurgând fiecare pastilă de antrenament și citind conținutul.

NIVELUL 2: PLAN DE AFACERI

Acest al doilea nivel constă în transferul conceptelor învățate în primul nivel într-un plan de afaceri real și fezabil.

Jucătorul va trebui să proiecteze diferitele părți ale planului de afaceri schimbând vitaminele pe care le-a câștigat la nivelul anterior. Fiecare schimb va permite jucătorului să acceseze informațiile necesare pentru a dezvolta o parte a planului de afaceri.

Pentru fiecare parte a planului de afaceri pe care jucătorul reușește să o finalizeze, el / ea va primi o superputere (de un fel diferit de fiecare dată).

Superputerile sunt necesare pentru ca jucătorul să poată face față riscurilor și obstacolelor pe care le va întâlni în al treilea nivel al jocului.

Obiectivul este ca jucătorul să obțină numărul maxim de superputeri, deoarece, dacă nu este obținut suficient, nu va putea ajunge la nivelul următor. Într-un astfel de caz, el / ea va trebui să se uite peste părțile planului de afaceri completându-le din nou pe cele lipsă sau pe cele incomplete.

NIVELUL 3: RISCURI ȘI OBSTACLE

În acest al treilea nivel, jucătorul va trebui să facă față diferitelor situații, riscuri și obstacole pe care le va întâlni prin calea către întreprinderea socială.

Cu superputerile câștigate în nivelul anterior, jucătorul va trece prin fiecare risc și obstacol, putând schimba acele superputeri cu instrumentele, resursele și abilitățile necesare pentru a depăși dificultățile găsite.

Obiectivul acestui nivel este ca jucătorul să învețe cum să facă față și să rezolve singur adversitățile pe care le va întâlni.

Odată finalizată runda celui de-al treilea nivel, jucătorul va putea ajunge la următorul și ultimul nivel al jocului.

NIVELUL 4: VIABILITATE ȘI DURABILITATE

Odată depășite primele 3 niveluri, jucătorul primește categoria de „supererou al întreprinderii” care îi permite să ajungă și să finalizeze al patrulea și ultimul nivel.

La acest nivel, jucătorul va trebui să demonstreze viabilitatea și durabilitatea modelului său de afaceri sociale, iar pentru acesta va trebui să obțină o poziție bună în clasamentul supereroilor întreprinzători.

Pentru a ajunge la o poziție bună, jucătorul va trebui să obțină numărul maxim de ecusoane, care au sarcina de a oferi modelului său de afaceri sociale viabilitatea și durabilitatea necesare pentru începerea acestuia.

De-a lungul rundei, jucătorul va întâlni diferite situații reale care îl vor ajuta să-și valideze modelul de afaceri. Aceste situații reale vor fi afișate jucătorului ca întrebări ale unui test cu alegeri multiple.

Pentru fiecare răspuns corect din test, jucătorul va câștiga o insignă. Obiectivul este ca jucătorul să obțină numărul maxim posibil de ecusoane, deoarece acesta îl va plasa într-o poziție înaltă în clasamentul supereroilor întreprinzători.

Scopul acestui nivel este ca jucătorul să-și testeze singur modelul social de afaceri în ceea ce privește poziția obținută în clasament.

Numele tau: Adresa de e-mail:
Erasmus AllIn IO3  READY4Impact - gata de impact
Articol Federatia pentru Accesibilizarea Romaniei - Erasmus AllIn IO3 READY4Impact - gata de impact
Erasmus AllIn IO3 READY4Impact - gata de impact
Ziar, televiziune online si radio pentru persoanele cu dizabilitati din Romania

observatorul  .RO 

Ziar, televiziune si radio online dedicat persoanelor cu dizabilitati din Romania
Pentru inscrieri în portal și relații cu clienții vă rugăm să ne contactați la:
telefon: | e-mail:office@observatorul.ro

DESPRE

...

ASISTENȚĂ

...

LEGAL

...