Logo ♿ Observatorul Social

Articol de la Federatia pentru Accesibilizarea Romaniei

Scenariul 1 Spații de învățare incluzive Erasmus FAR

/
Scenariul 1 Spații de învățare incluzive Erasmus FAR
'Afiș articol "Scenariul 1 Spații de învățare incluzive Erasmus FAR"
Scenariul 1: „Spații de învățare incluzive” Problemă identificată în comunitate: Accesul la educație pentru YWwD
Publicat: / Actualizat:
277 vizionări
0
Cod de incorporare:
Previzualizare:
Configurare:

Conținut restrâns
Buton interacțiune
Afișează fundalul
E-mail:
Previzualizare mesaj:
Articole trimis de pe ♿ Observatorul Social: “Scenariul 1 Spații de învățare incluzive Erasmus FAR” — Scenariul 1: „Spații de învățare incluzive” Problemă identificată în comunitate: Accesul la educație pentru YWwD

trimite

Scenariul 1: „Spații de învățare incluzive”

Problemă identificată în comunitate: Accesul la educație pentru YWwD

UNDE? Școli publice și instituții de învățământ din București.

DE CE?

  1. Lipsa infrastructurii accesibile în școli.
  2. Disponibilitate limitată a resurselor educaționale specializate.
  3. Conștientizarea insuficientă a educatorilor cu privire la nevoile YWwD.

CAUZE:

  1. Finanțare limitată pentru infrastructura incluzivă.
  2. Pregătire inadecvată a educatorilor privind incluziunea.
  3. Concepții greșite ale societății despre capacitățile YWwD.

CUM AM PUTEM SCHIMBA SITUAȚIA?

Solutii posibile:

  1. Campanie de advocacy:
  2. Pași de acțiune: Dezvoltați o campanie de advocacy multimedia, inclusiv videoclipuri, postări pe rețelele sociale și infografice, care să prezinte realizările și capacitățile YWwD. Implicați influențatori locali și liderii comunității pentru a susține și amplifica campania.
  3. Rezultat: Creșterea gradului de conștientizare a publicului cu privire la importanța educației incluzive, ceea ce duce la presiunea publică asupra factorilor de decizie pentru a aloca mai multe finanțări pentru infrastructura accesibilă.
  4. Proiectarea curriculară incluzivă:
  5. Pași de acțiune: Stabiliți un grup de lucru colaborativ care cuprinde educatori, specialiști în curriculum și YWwD pentru a reproiecta curriculum-ul pentru a fi mai incluziv. Încorporați perspective diverse, narațiuni despre dizabilități și metode de predare incluzive.
  6. Rezultat: Un curriculum care răspunde nevoilor individuale de învățare ale YWwD, încurajând un mediu de învățare mai incluziv și mai favorabil.
  7. Programul de educație : suntem egali:
  8. Pași de acțiune: Desfășurați sesiuni de instruire pentru YWwD privind vorbirea în public, advocacy și comunicarea eficientă. Împuterniciți-i să devină educatori egali care conduc ateliere în școli, împărtășindu-și experiențele și educând atât elevii, cât și profesorii.
  9. Rezultat: Înțelegere și acceptare sporită în școli, distrugerea stereotipurilor și promovarea unei atmosfere mai incluzive. YWwD câștigă încredere și abilități de conducere.
  10. Facilități accesibile:
  11. Pași de acțiune: Colaborează cu autoritățile locale pentru a efectua audituri de accesibilitate ale instituțiilor de învățământ. Identificați zone de îmbunătățire, cum ar fi rampe, toalete accesibile și tehnologie pentru elevii cu nevoi diferite.
  12. Rezultat: Barierele fizice sunt eliminate, creând un mediu accesibil tuturor elevilor. Acest lucru nu numai că aduce beneficii YWwD, ci și promovează incluziunea pentru studenții cu diferite abilități.
  13. Programe de formare a profesorilor:
  14. Pași de acțiune: Dezvoltați și implementați programe de formare pentru educatori axate pe metode de predare incluzive. Oferiți ateliere de lucru pentru înțelegerea și satisfacerea nevoilor diverse ale elevilor cu dizabilități.
  15. Rezultat: Educatorii devin mai conștienți și mai pricepuți în abordarea nevoilor YWwD, creând un mediu de învățare mai incluziv și mai favorabil. Acest lucru contribuie, de asemenea, la schimbarea percepțiilor despre capacitățile YWwD.
  16. Colaborarea cu asociațiile de părinți:
  17. Pași de acțiune: Angajați-vă cu asociațiile de părinți pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la beneficiile educației incluzive. Încurajează părinții să pledeze pentru practici incluzive în școli și să colaboreze cu educatorii.
  18. Rezultat: Sprijin sporit comunitar pentru educația incluzivă, ceea ce duce la o abordare mai colaborativă între părinți, educatori și factorii de decizie

Numele tau: Adresa de e-mail:
Scenariul 1 Spații de învățare incluzive Erasmus FAR
Articol Federatia pentru Accesibilizarea Romaniei - Scenariul 1 Spații de învățare incluzive Erasmus FAR
Scenariul 1 Spații de învățare incluziveProblemă identificată în comunitate Accesul la educație pentru YWwD
Ziar, televiziune online si radio pentru persoanele cu dizabilitati din Romania

observatorul  .RO 

Ziar, televiziune si radio online dedicat persoanelor cu dizabilitati din Romania
Pentru inscrieri în portal și relații cu clienții vă rugăm să ne contactați la:
telefon: | e-mail:office@observatorul.ro

DESPRE

...

ASISTENȚĂ

...

LEGAL

...