Logo ♿ Observatorul Social

Articol de la Federatia pentru Accesibilizarea Romaniei

Împuternicirea tinerelor femei cu dizabilități prin medii de învățare incluzive ERASMUS PLUS

/
Împuternicirea tinerelor femei cu dizabilități prin medii de învățare incluzive ERASMUS PLUS
Afiș articol "Împuternicirea tinerelor femei cu dizabilități prin medii de învățare incluzive ERASMUS PLUS"
Rezumatul proiectului: Proiectul „Empowering Young Women with Disabilities through Inclusive Learning Environments” si-a propus să sporească incluziunea și eficacitatea mediilor de învățare pentru tinerele femei cu dizabilități (YWwD) din întreaga E
Publicat: / Actualizat:
737 vizionări
0
Cod de incorporare:
Previzualizare:
Configurare:

Conținut restrâns
Buton interacțiune
Afișează fundalul
E-mail:
Previzualizare mesaj:
Articole trimis de pe ♿ Observatorul Social: “Împuternicirea tinerelor femei cu dizabilități prin medii de învățare incluzive ERASMUS PLUS” — Rezumatul proiectului: Proiectul „Empowering Young Women with Disabilities through Inclusive Learning Environments” si-a propus să sporească incluziunea și eficacitatea mediilor de învățare pentru tinerele femei cu dizabilități (YWwD) din întreaga E

trimite

Titlul proiectului: Împuternicirea tinerelor femei cu dizabilități prin medii de învățare incluzive


Rezumatul proiectului:
Proiectul „Empowering Young Women with Disabilities through Inclusive Learning Environments” si-a propus să sporească incluziunea și eficacitatea mediilor de învățare pentru tinerele femei cu dizabilități (YWwD) din întreaga Europă. Condus de un consorțiu de organizații, proiectul s-a concentrat pe dezvoltarea de metodologii inovatoare, instrumente și activități de formare pentru a împuternici YWwD și a promova participarea lor activă în societate.

Obiective cheie:

     Dezvoltarea și implementarea metodologiilor incluzive: Proiectula creat și să implementat metodologii incluzive, cum ar fi Metodologia Cercurilor de Sprijin pentru Incluziune și un Portofoliu Virtual cu module de instruire aplicate. Aceste metodologii au fost concepute pentru a stimula abilitățile de conducere și abilitățile de rezolvare a problemelor în rândul YWwD.

     Îmbunătățirea contextelor de învățare aplicativă: Prin activități de formare și contexte de învățare aplicativă, proiectul a reusit  să doteze practicienii cu abilitățile necesare pentru a crea medii de învățare incluzive. În plus, YWwD vor fi împuterniciți să acționeze ca agenți ai schimbării în comunitățile lor.

     Monitorizarea și evaluarea progresului proiectului: a fost stabilit un sistem cuprinzător de monitorizare și evaluare pentru a asigura calitatea și eficacitatea activităților proiectului. Au fost efectuate evaluări regulate pentru a urmări progresul către obiectivele proiectului și pentru a identifica domeniile de îmbunătățire.

Rezultate asteptate:

     Dezvoltarea a două produse inovatoare: Proiectul a produs Metodologia Cercurilor de Sprijin pentru Incluziune și un Portofoliu Virtual cu module de instruire aplicate, ambele adaptate nevoilor YWwD.
     Pilotarea  metodologiilor: Sesiunile de pilotare care au  implicat YWwD și practicieni au oferit feedback valoros pentru perfecționarea și îmbunătățirea metodologiilor dezvoltate.
     Consolidarea capacităților în rândul practicienilor: activitățile de formare au îmbunătățit abilitățile și competențele practicienilor, permițându-le să creeze medii de învățare incluzive care să împuternicească YWwD.
     Împuternicirea YWwD: Prin participarea activă la sesiunile de pilotare și activitățile de învățare, dar si la Evenimentele de multiplicare, YWwD au câștigat încredere, abilități și competențe pentru a se susține și a ajuta si pe alții în comunitățile lor.

Parteneri și responsabilități:
Consorțiul proiectului cuprinde organizații cu expertiză în drepturile persoanelor cu dizabilități, educație și abilitarea tinerilor. Fiecare partener a avut roluri și responsabilități specifice, inclusiv cercetarea, dezvoltarea conținutului, pilotarea și diseminarea rezultatelor proiectului.

Concluzie:
„Empowering Young Women with Disabilities through Inclusive Learning Environments” este un proiect revoluționar care vizează promovarea responsabilizării și incluziunii YWwD în toată Europa. Prin dezvoltarea de metodologii, instrumente și activități de formare inovatoare, proiectul a creat impact pozitiv  de durată asupra vieții tinerelor cu dizabilitati și a comunităților lor.

Numele tau: Adresa de e-mail:
Împuternicirea tinerelor femei cu dizabilități prin medii de învățare incluzive ERASMUS PLUS
Articol Federatia pentru Accesibilizarea Romaniei - Împuternicirea tinerelor femei cu dizabilități prin medii de învățare incluzive ERASMUS PLUS
Rezumatul proiectuluiProiectul Empowering Young Women with Disabilities through Inclusive Learning Environments si-a propus să sporească incluziunea și eficacitatea mediilor de învățare pentru tinerele femei cu dizabilități YWwD din întreaga E
Ziar, televiziune online si radio pentru persoanele cu dizabilitati din Romania

observatorul  .RO 

Ziar, televiziune si radio online dedicat persoanelor cu dizabilitati din Romania
Pentru inscrieri în portal și relații cu clienții vă rugăm să ne contactați la:
telefon: | e-mail:office@observatorul.ro

DESPRE

...

ASISTENȚĂ

...

LEGAL

...